S predstavnicima tržišta rada, odnosno s tvrtkama koje su pristale sudjelovati u projektu detaljno je razrađen plan prakse naših učenika. U svakoj je tvrtki dogovoren drugačiji program imajući u vidu specifičnosti tvrtki. Tako su učenici u Croatia Airlinesu i u Genosu prvi dio prakse proveli upoznajući se s različitim odjelima ili laboratorijima, dok je drugi dio prakse bio predviđen za rješavanje problemskih zadataka vezanih za marketinške izazove s kojima se te tvrtke susreću. U EU Projektima, Algebri, Impact Hubu Zagreb te u Konzumu učenici su odmah počeli rješavati konkretne zadataka – od digitalnoga marketinga, osmišljavanja manjih projekata do organiziranja veće konferencije. U svakoj firmi učenici su imali mentora koji je redovito pratio njihove aktivnosti, a koji su im istovremeno pružili slobodu u osmišljavanju rješenja za određeni problem, proizvod ili projekt.

Tvrtkama su ponuđeni timovi od 3 do 5 učenika koji su besplatno pružili svoje usluge, vrijeme i ideje. Učenici su praksu izvršili u drugoj polovici lipnja i početkom srpnja,  redovito su popunjavali svoje dnevnike rada, a poslodavci evaluacije rada učenika.

Dojmovi i iskustva svih sudionika u ovoj aktivnosti izrazito su dobri: poslodavci su bili zadovoljni zalaganjem i ozbiljnošću naših učenika, a učenici su bili zadovoljni što su u zanimljivim okruženjima stjecali svoja prva radna iskustva.