Algebra logoAlgebra grupa čine Otvoreno učilište Algebra i Visoko učilište Algebra – visoka škola za primijenjeno računarstvo, a vodeće je hrvatsko privatno učilište s više od 50 vrhunski opremljenih učionica  u više od 25 gradova širem Hrvatske. Naše poslovanje temelji se na stalnom ulaganju u nastavne programe, predavački kadar i u njihovo stručno usavršavanje te ukupno poboljšanje kvalitete usluge. U proteklih 16 godina postojanja postali smo najznačajniji regionalni edukacijski partner multinacionalnih tvrtki te dosegli godišnju brojku od 25 000 polaznika seminara i programa obrazovanja.

Algebra je dobitnik mnogobrojnih priznanja poput Learning Partner of the Year, dok je naš predsjednik uprave nagrađen 2007. godine nagradom Mladi menadžer godine. Posebno smo ponosni na priznanje Tvrtka prijatelj obitelji koje nam je 2009. godine uručilo Ministarstvo obitelji, branitelja i međugeneracijske solidarnosti te najnovije prestižno Microsoftovo priznanje u kojem je Algebra u konkurenciji od 3 200 tvrtki proglašena najboljim obrazovnim partnerom godine u svijetu.

Svoje smo djelovanje usmjerili na ponudu visokokvalitetnih programa osposobljavanja i usavršavanja iz domene informatike i računarstva, ekonomije i poslovanja, a od prošle školske godine ponudu smo proširili programima za srednjoškolce u vidu priprema za državnu maturu i dodatnih institucionaliziranih poduka, odnosno instrukcija. Uz pripreme i instrukcije maturantima nastojimo ponuditi i besplatne korisne sadržaje u obliku karijernih savjetovanja, probne mature i sličnih aktivnosti čiji je cilj doprinijeti kvalitetnom profesionalnom razvoju mladih ljudi.

Ideja o uključivanju u projekt učenja u poduzeću učini nam se izuzetnom, a činjenicu da učenici imaju u školi prilike razvijati poduzetničke kompetencije, smatramo izuzetno važnom. Upravo zbog toga odlučili smo učenike 1. gimnazije na tjedan dana uključiti u svoj tim.

Učenici su vrlo angažirano radili na razvoju programa koji su namijenjeni njihovim vršnjacima i time su i njima bliski. Mladi su se poduzetnici vrlo dobro snašli u radnim zadacima i radili su na ispitivanju tržišta, osmišljavanju marketinške kampanje (s naglaskom na mrežnom marketingu) i osmišljavanju karakteristika proizvoda. Usput su upoznavali kako funkcionira jedna tvrtka. Imali su priliku i osmisliti potpuno novu edukacijsku uslugu pri čemu su pokazali izuzetnu kreativnost i veliko znanje.

Pohvaljujemo ideju projekta i činjenicu da se napokon djeluje u smislu povezivanja obrazovanja i realnoga poslovnog svijeta jer znanja stečena u školi i imaju funkciju da se primijene u stvaranju novih proizvoda i inovativnih ideja.